- Příspěvky: 2340
Problém s ranným štartovaním
- Mark L.
-
- Offline
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Juraj
-
Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 137

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Juraj
-
Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 137
Ďakujem za rady, problém je vyřešen

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
-
- Offline
- Příspěvky: 2340
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MareCZech
-
- Offline
- Příspěvky: 392
Mi když to přísávalo pod karbecem, tak to dělalo podobný bordel, nemožnost dostat dolů volnoběžné otáčky atd.
Taky jsem točil vším možným, nastavoval a výsledkem byla naprosto nesmyslná směs, zakuckávání motoru při rychlém sešlápnutí plynu a spotřeba 9 litrů.
Potom jsem to zalepil tmelem, a bylo po problému.
Zkus to jak říká Marek s tím štětcem, je to rychlé a účinné a pokud ti to nepřisává, aspoň si můžeš tuhletu variantu vyškrtnout
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
-
- Offline
- Příspěvky: 2340
Nechtel nahodou Rastokenny upozornit na tvuj rozpor: "chudobná zmes x spotreba 10litrov" ?
Zameril ses na tu netesnost na kterou upozornoval Jura? Muzes mit pokroucenou prirubu, Netesne viko karburatoru. Jeho tesneni bylo vporadku? Zkus si namocit stetecek do benzinu a smejdit s nim pomalu kolem mist s hledanou netesnosti. Ve chvili kdy se zvednou motoru otacky nasel jsi misto netesnosti, protoze si motor prisal cast benzinu ze stetce.
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- 127kenny
-
- Offline
- Příspěvky: 339
nikde mas chybu,a sam si ju pomenoval,staci sa zamysliet.
bude to vypadat ze nezdielam poznatky ale to sa cez riadky tazko vysvetluje.
Hawk
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Juraj
-
Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 137
dúfam, že ste nemali pocit, že som sa na vaše rady vys*al

Ku kontrole karburátora som sa dostal až dnes. Musel som si na to zobrať dovolenku, lebo inokedy nestíham.
Demontoval som karburátor a skontroloval som plavák. Bol zle nastavený, aj horná aj dolná poloha. Došteloval som ho.
Tiež som prefúkal všetky trysky a skontroloval pohyblivosť klapiek.
Aby som odpovedal na otázku ohľadom typu karburátora, je to Weber 32 IBA 22/250.
Problém som ale nevyriešil. Pri prudkom zošliapnutí pedálu auto najprv akoby šlo skapať a až potom vybehne do otáčok. Sem tam striela do karburátora (podľa príručky je to chudobná zmes).
Motor štartuje studený lepšie bez sytiča iba so stlačeným plynom!
Keď som sa snažil nastaviť bohatosť zmesy, otáčky sa vždy menili iba keď som skrutku doťahoval. Keď som ju odťahoval, zmenili sa otáčky na vyššie asi prvým 5 polotáčok, a potom som mohol skrutkovať skrutku skoro až von a žiadna zmena....
Posledná spotreba 10litrov na 100kilometrov.
Tušíte niekto, jak ďalej??


Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Juraj
-
Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 137
Čo sa týka sitiča, vyťahuje sa, lebo čiastočne reaguje.
Nový poznatok z posledných dvoch štartov je taký, že pre úspešný štart musím mať sytič vytiahnutý len trošku, a štartovať so zošliapnutým plynom.
Keď to prezriem behom víkendu, dám vedieť.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Garáž mistr
-
- Offline
- Příspěvky: 58

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jura z KM
-
- Offline
- Příspěvky: 656
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
-
- Offline
- Příspěvky: 2340
... Máš správně nastavený plovák v karburátoru? Podobné, ikdyž ne úplně stejné chování měl bráchův karburátor, když ho po čištění sestavoval dohromady dal pružinku na akcelerační pumpičce za její membránu, místo před ní. Tohle máš správně?Najprv to na chvíľu chytí, potom to skape a nejde to nahodiť
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Juraj
-
Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 137
dva týždne dozadu som vymenil karburátor, namiesto hnusného netesného špinavého som tam nahodil vyčistený zrepasovaný pretesnený. Po naštelovaní (vďaka Braňo

Vyskytol sa však jeden problém. Ráno, resp po dlhšom státí, má motor problém naštartovať. Najprv to na chvíľu chytí, potom to skape a nejde to nahodiť. Keď to konečne naskočí, tak iba na nizučké otáčky. Takto sa to točí pár sekúnd (pri brnknutí do plynu skape). Keď vydržím cca 15 sekúnd, začnem jemne brnkať do plynu a postupne to rozbehám.
Dokopy tento štartovací rituál trvá cca 5-6 minút. Sytič akoby nechcel zaberať, až keď to trošku zohrejem. Neplní tú funkciu, že by roztočil motor do otáčok.
Viete mi niekto poradiť, čo by to mohlo byť? Vopred dikes

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.