Přihlásit se

 

31.sraz pozvánka

Problém s ranným štartovaním

Více
28. pro 2016 22:26 #18046 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Problém s ranným štartovaním
Je to tam Juraj, díky moc.

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. pro 2016 18:46 #18042 od Juraj
Odpověděl Juraj pro téma Problém s ranným štartovaním
Inak, pri riešení problému sa mi podarilo zohnať rozpad dielov karburátoru Weber 30 IBA 22/250. Marku, tuším to tu ešte nie je, zavesíš to niekam na stránku? :)

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF

Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. pro 2016 07:08 #18011 od Juraj
Odpověděl Juraj pro téma Problém s ranným štartovaním
Tu mám pozitívne správy. Nebolo to v karburátore. Obviňoval som ho preto, lebo som ho vymenil a auto začalo blbnúť. Ale, ako sa sem tam stane, vtedy mi náhodou začalo blbnúť odtrhové ramineko. Zodral sa umelý výstupok a odtrh bol namiesto 0,4 skôr 0,0nič. Ramienko už mám u Braňa nové, len si pre neho musím skočiť. Keď to našteľujem, pohrám sa ešte s doladením karburátora. Už teraz, po kutilskej úprave ramienka (ohnutie do potrebného tvaru) to štartuje a ťahá oveľa lepšie, aj štartuje, aj spotreba je lepšia.
Ďakujem za rady, problém je vyřešen :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. pro 2016 14:57 #17996 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Problém s ranným štartovaním
Jak jsi dopadl, Juraj?

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. pro 2016 14:26 #17974 od MareCZech
Odpověděl MareCZech pro téma Problém s ranným štartovaním
Na to přisávání falešného vzduchu bych se opravdu kouknul.
Mi když to přísávalo pod karbecem, tak to dělalo podobný bordel, nemožnost dostat dolů volnoběžné otáčky atd.
Taky jsem točil vším možným, nastavoval a výsledkem byla naprosto nesmyslná směs, zakuckávání motoru při rychlém sešlápnutí plynu a spotřeba 9 litrů.
Potom jsem to zalepil tmelem, a bylo po problému.
Zkus to jak říká Marek s tím štětcem, je to rychlé a účinné a pokud ti to nepřisává, aspoň si můžeš tuhletu variantu vyškrtnout

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. pro 2016 04:53 #17973 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Problém s ranným štartovaním
Dnes někdo v servisu umí nastavit karburátor? V roce 1996 jsem byl ve Fiatu s prosbou o serizeni karburatoru, Jeste jsem byl mlady, najivni a nezkuseny. Poslali mne pryc s tim, ze to uz u nich nikdo neumi. Sehnal jsem si tehdy Machatu a zacal studovat.

Nechtel nahodou Rastokenny upozornit na tvuj rozpor: "chudobná zmes x spotreba 10litrov" ?
Zameril ses na tu netesnost na kterou upozornoval Jura? Muzes mit pokroucenou prirubu, Netesne viko karburatoru. Jeho tesneni bylo vporadku? Zkus si namocit stetecek do benzinu a smejdit s nim pomalu kolem mist s hledanou netesnosti. Ve chvili kdy se zvednou motoru otacky nasel jsi misto netesnosti, protoze si motor prisal cast benzinu ze stetce.

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2016 22:13 #17972 od 127kenny
Odpověděl 127kenny pro téma Problém s ranným štartovaním
Ahoj Jura,j viem presne co dalej....Musis ist do dobrého serisu a tam ti to nastavia.

nikde mas chybu,a sam si ju pomenoval,staci sa zamysliet.

bude to vypadat ze nezdielam poznatky ale to sa cez riadky tazko vysvetluje.

Hawk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2016 15:52 #17971 od Juraj
Odpověděl Juraj pro téma Problém s ranným štartovaním
Ahojte,
dúfam, že ste nemali pocit, že som sa na vaše rady vys*al :)
Ku kontrole karburátora som sa dostal až dnes. Musel som si na to zobrať dovolenku, lebo inokedy nestíham.
Demontoval som karburátor a skontroloval som plavák. Bol zle nastavený, aj horná aj dolná poloha. Došteloval som ho.
Tiež som prefúkal všetky trysky a skontroloval pohyblivosť klapiek.
Aby som odpovedal na otázku ohľadom typu karburátora, je to Weber 32 IBA 22/250.
Problém som ale nevyriešil. Pri prudkom zošliapnutí pedálu auto najprv akoby šlo skapať a až potom vybehne do otáčok. Sem tam striela do karburátora (podľa príručky je to chudobná zmes).
Motor štartuje studený lepšie bez sytiča iba so stlačeným plynom!

Keď som sa snažil nastaviť bohatosť zmesy, otáčky sa vždy menili iba keď som skrutku doťahoval. Keď som ju odťahoval, zmenili sa otáčky na vyššie asi prvým 5 polotáčok, a potom som mohol skrutkovať skrutku skoro až von a žiadna zmena....

Posledná spotreba 10litrov na 100kilometrov.

Tušíte niekto, jak ďalej?? :) :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. lis 2016 05:38 #17940 od Juraj
Odpověděl Juraj pro téma Problém s ranným štartovaním
Ďakujemza odpovede. Nedostal som sa zatiaľ k tomu to prezrieť, trávim príliš času v robote, ale pozriem to.
Čo sa týka sitiča, vyťahuje sa, lebo čiastočne reaguje.
Nový poznatok z posledných dvoch štartov je taký, že pre úspešný štart musím mať sytič vytiahnutý len trošku, a štartovať so zošliapnutým plynom.
Keď to prezriem behom víkendu, dám vedieť. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. lis 2016 20:45 #17937 od Garáž mistr
Odpověděl Garáž mistr pro téma Problém s ranným štartovaním
tohle mi auto dělá když zapomenu vytáhnout sytič asi máš buď špatně nastevene tahlo startovací přívěry nebo ti praskl bovden nebo tak neco viděl bych to na to že když zatahneš za tahlo sytiče nezavře se startovací přívěra. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. lis 2016 19:44 #17936 od Jura z KM
Odpověděl Jura z KM pro téma Problém s ranným štartovaním
Může to přisávat falešný vzduch někde pod přírubou. Přívěra vzduchu se při vytažení táhla zavírá úplně? A že je karburátor po repasi neznamená, že se někde něco nemůže přiucpat. Co to je za karburátor?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. lis 2016 19:16 #17935 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Problém s ranným štartovaním

Najprv to na chvíľu chytí, potom to skape a nejde to nahodiť

... Máš správně nastavený plovák v karburátoru? Podobné, ikdyž ne úplně stejné chování měl bráchův karburátor, když ho po čištění sestavoval dohromady dal pružinku na akcelerační pumpičce za její membránu, místo před ní. Tohle máš správně?

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. lis 2016 07:34 #17934 od Juraj
Problém s ranným štartovaním vytvořil uživatel Juraj
Ahojte,
dva týždne dozadu som vymenil karburátor, namiesto hnusného netesného špinavého som tam nahodil vyčistený zrepasovaný pretesnený. Po naštelovaní (vďaka Braňo :)) ide auto hladko a plynule.
Vyskytol sa však jeden problém. Ráno, resp po dlhšom státí, má motor problém naštartovať. Najprv to na chvíľu chytí, potom to skape a nejde to nahodiť. Keď to konečne naskočí, tak iba na nizučké otáčky. Takto sa to točí pár sekúnd (pri brnknutí do plynu skape). Keď vydržím cca 15 sekúnd, začnem jemne brnkať do plynu a postupne to rozbehám.
Dokopy tento štartovací rituál trvá cca 5-6 minút. Sytič akoby nechcel zaberať, až keď to trošku zohrejem. Neplní tú funkciu, že by roztočil motor do otáčok.
Viete mi niekto poradiť, čo by to mohlo byť? Vopred dikes :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Powered by Kunena fórum