Přihlásit se

 

31.sraz pozvánka

Obsah sekce Palivo ze starého diskusního fóra

Více
08. čvc 2012 23:10 #13422 od Mark L.
Uzamčeno

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
22. kvě 2012 00:00 #8906 od
Ja osobne bych si E85 do sedmicky nedal. Na ta stara tesneni to nebude zrovna balzam. Nicmene jsem ti neco k tematu E85 naskenoval a poslal do emailu na ktery jsi se sem registroval (...@volny.cz) <BR> Cest pamatce tveho tesneni.
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
22. kvě 2012 00:00 #8907 od
Zdarec, dik za pocteni. Prolitl jsem to jenom tak letmo, prectu si to nekdy vecer v klidu :) <BR> Je mi jasne ze tesneni to moc nezvladnou, hlavne pokud jsou zanesene sajrajtem a ten se postupne odplavi. <BR> Skoda jen ze jsem si pred casem neobjednal tenci tesneni pod hlavu.Ja blbec na to koukal a rikal si, ze je casu jeste dost, vsak nejake jeste mam v zaloze. A ono prd a musim menit. <BR> A s tim E85, vsak vis jak to je.. nafta taky patri do traktoru :D <BR> Pokud je ta moznost to vyzkouset bez nutnosti investovani 20k Kc tak proc ne. <BR> Nic, jdu do garaze to dat dokupy, i kdyz premyslim jestli to radsi nerozeberu a nenalakuju, stejne me to ceka :
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
21. kvě 2012 00:00 #8905 od
Sakra, asi mi prdlo tesneni pod hlavou. Teda mel jsem podezreni ze je nacate uz pred pul rokem, ale postupne jsem na to zapomnel a tedka totalka... Zitra rozeberu, jsem zvedav jestli jenom tesneni :] Jeste ze jsem chtel jet jenom pro barvu :)
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
21. kvě 2012 00:00 #8904 od
takze... spotreba neznama, porad to ladim :D ale je dost vysoka, cast cesty jsem absolvoval s povytazenym syticem kvuli obohaceni smesi. A jelikoz nemam sadu trysek tak jsem vrtnul volnobeznou z 0.45 na 0.6 po teto uprave volnobeh drzi. Nastesti mam v zaloze puvodni 0.45 kdyby neco ;) <BR> <BR> Dalsi poznatky: mam dva karburatory, v jednom kombinace: hlavni - 1.20 nebo 1.25(ted nevim), vzdusnik 1.8, trubice F52, volnobezna 0.45; <BR> ve druhem: hlavni 1.35, vzdusnik 1.5, trubice F50, volnobezna 0.45 a akceleracni u obou 0.4; <BR> <BR> Muj nynejsi: hlavni 1.5, vzdusnik 1.8, trubice F52, volnobezna 0.6, akceleracni 0.4. <BR> <BR> Budu chvili testovat(hlavne spotrebu) a pak dam vedet. <BR> Nicmene jezdim na hranici moznosti tj. plny kotel kdy to jen jde, abych to otestoval,takze asi tak :]
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
17. kvě 2012 00:00 #8903 od
Ja ted ladim na E85, mam v zaloze lepsi motor tak to zkousim. S puvodnim karburatorem bez postelovani to nejede - prilis chuda smes. Trosku jsem posunul predstih a se syticem to jde(mozna i bez stelovani predstihu, ale prijde mi ,ze se lip vytaci). Dneska jsem tam zkusil dat vetsi trysky, problem mam se serizenim volnobehu. Na miste jede normalne, pri zabrzdeni to zdechne. Zitra jedu do Brna tak jsem zvedavy na spotrebu, nicmene pocitam s tim ze bude vyssi, neminim to nijak setrit. V Brne na to jeste kouknu. <BR> Chtelo by to sadu trysek na testovani, nebo aspon mezikus pro karburator(dvoukomorovy), problem bych mel akorat s ovladanim plynu a s prebytkem par vyvodu o kterych netusim na co jsou, protoze dokumentaci jsem nenasel :D
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
18. úno 2012 00:00 #8902 od
z mich zkusenosti karbec na e85 nejede:(
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
17. úno 2012 00:00 #8901 od
Tankuje niekto do 127 palivo E85? Skúšal to niekto,prípadne v akom pomere?
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
08. úno 2012 00:00 #8899 od
..přesně tak. V nejlep39ch letech
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
08. úno 2012 00:00 #8900 od
tak dnes jsem byl ve fiatu na černokostelecke a ty membrany maji ale poslední dva kusy a už nebudou!!!!!
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
07. úno 2012 00:00 #8898 od
nojo ja už se těm lidem ani nedivím že je neznaj vždyt už jsou to přeci jen auta v nejlepčích letech. :D
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
07. úno 2012 00:00 #8897 od
Právě, že celou pumpu se mi kupovat nechce - mám ještě dvě náhradní (ale bez membrán). Moc díky za info na tu Prahu - když jsem včera volal do Litoměřic do Fiata, pán ani neměl tušení, jak 127 vlastně vypadá.. :)
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
06. úno 2012 00:00 #8896 od
membrána se dá koupit bez problemu naprosto maji ji ve fiatu u šlevhofera na černokostelecké praha 10 nedavno jsem ji kupoval amely jich dosti do sytosti.
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
06. úno 2012 00:00 #8895 od
Nemáš jednodušší koupit novou druhou pumpu?Vždyť to stojí pár stovek.
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
06. úno 2012 00:00 #8894 od
..popřípadě, jestli by se dala membrána nahradit jinou z jiného auta..
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
06. úno 2012 00:00 #8893 od
Zdravím přátelé. <BR> Potřeboval bych radu, kde v Čechách sehnat pryžovou membránu do palivováho čerpadla na MK I., 903ccm, 45K??? Docela nadlidský výkon a už mě nenapadá, kam zavolat :) Moc děkuju za případné info.
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
28. lis 2011 13:46 #4425 od
upresnuji je to karburator 32 DMTR 22
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
28. lis 2011 13:46 #4424 od
dobry den vsem,schanim karburator 32 DMTR na x1/9,je asi stejny jako ze 128,tel.606900491 diky
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
09. čvc 2011 00:00 #4423 od
neberte to jako reklamu, ale po dlouhodobém schánění dorazili samotné membrány akcelerační pumpičky!!! <BR> samotná membrána na DMTR, ICEV, IBA (každá je jinačí) <BR> Cena za kus 200kč
Téma bylo zamčeno.
  • Autor tématu
18. kvě 2011 00:00 #4422 od
a co sa tyka podavania paliva- zatial ti postaci aj povodna ac pumpa- (nerobi to kvoli tomu) ,no zozen si casom externe el.cerpadlo alebo este lepsie el.pumpu z motorky. treba to vsak umiestnit dozadu- (vie dobre tlacit,ale slabsie tahat benzin)
Téma bylo zamčeno.
Powered by Kunena fórum