Obsah sekce Palivo ze starého diskusního fóra
-
Autor tématu
06. srp 2002 00:00 #3841
od
Odpověděl pro téma Obsah sekce Palivo ze starého diskusního fóra
Cau wivo,to co napisal i-t-a-l ,je pravda,ale-niesi jediny,co ti to robi,kedysi mi to takto isto pluvalo na 1049cc,a bola zgeneralkovana.Nerobilo to stale,len obcas,asi raz za 10km mi odrazu padol vykon,zamnou biely dym<olejovy>-frklo olej do karburatora.Samozrejme,trvalo to iba chvilu,kym sa to nespalilo.A sitka som tam mal dve-jedno uplne dole,druhe hore.Po case som dal 1301cc,ta mi to nerobi<teda ovela menej>.Ked to takto mas spravene,nechaj to tak,je to dobre.U velmi vyfajcenych motorov sa ta hadica dava vyustit pod auto.Pod filter ide len preto,aby to bolo ekologickejsie-spaluje si to po sebe bordel.A niekto hovori,ze to pomaha mazat ventily..motor je vybehany vtedy,ked "fajci"z tejto hadice,ked ju odpojis.Ked dymi aj na volnobehu,tak o to horsie.Ak len pri pridani,je to este ok.
Téma bylo zamčeno.
-
Autor tématu
05. srp 2002 00:00 #3838
od
Odpověděl pro téma Obsah sekce Palivo ze starého diskusního fóra
Ahoj!mam problem se spadavanim benzinu..stava se mi to zejmena kdyz fiatek nejede treba 3 dny,pak nejde nastartovat.ma nekdo s timto problemem zkusenosti?diky
Téma bylo zamčeno.
-
Autor tématu
05. srp 2002 00:00 #3839
od
Odpověděl pro téma Obsah sekce Palivo ze starého diskusního fóra
diky Gari,mezi tim co sem tady nebyl tak sem na to prisel,ale mam zas jinej problem...jak je vyvedena hadice z motoru zpatky do karbecu,tak nevim proc,ale hodne mi to tam plive olej az mam z toho uplne zadelanej vz.filtr <BR> vyresil sem to prodlouzenim ty hadice do nadobky kde se ten olej shromazduje,ale zajimala by me pricina proc to tak plive diky
Téma bylo zamčeno.
-
Autor tématu
05. srp 2002 00:00 #3840
od
Odpověděl pro téma Obsah sekce Palivo ze starého diskusního fóra
ahoj WIWO, to o čem mluvíš je tzv. odvzdušnění klikové skříně, to odvádí olejový páry z olejovýho systému motoru do filtru kde to de dál do karbecu a následně se to spálí ve spalovacím prostoru. Ale pokud píšeš, že ti to přímo plive olej tak je to celkem špatný, to by dělat nemělo je celkem možný, že ti utíkají tlaky ze spalovacího prostoru kolem kroužků, nevysunuje se ti náhodou taky sama od sebe měrka na olej? V té hadici má být taková drátěná spirálka máš ju tam? jestli ne tak si ju sežeň. čau
Téma bylo zamčeno.
-
Autor tématu
28. čvc 2002 00:00 #3837
od
Odpověděl pro téma Obsah sekce Palivo ze starého diskusního fóra
Spredu na karburatore dole-naboku,na prirube je taka plocha,tam prejdi jemnym smirglom a uvidis typ.Ten podtlak je pre rozdelovac-zaslep ho,na posilovac byva vystup na sacom potrubi.
Téma bylo zamčeno.
-
Autor tématu
28. čvc 2002 00:00 #3836
od
Odpověděl pro téma Obsah sekce Palivo ze starého diskusního fóra
lidi potrebuju pomoct...jak zjistim typ karburatoru? mam 1050 MkII.,ale mam tam karb.z Ritma 1300.je to 2komorovy weber s vyvedenym podtlakem(asi na posilovac) diky
Téma bylo zamčeno.
-
Autor tématu
17. čvc 2002 00:00 #3835
od
Odpověděl pro téma Obsah sekce Palivo ze starého diskusního fóra
Vsetko sa da,ale ovela jednoduchsie bude,ak si zozenies ten dvojkomorovy,nemusi byt prave z tohto motora.Pozri Ritmo,Regatu na vrakovisku<Weber 32,34 DTMR....>.Su aj 1300vky s jednokomorovym,napr.Fiorino.Ak to chces silou-mocou dopasovat,pouzi sanie z 1049/37kW,potom tam mozes dat jednokomorovy,najlepsie z tohoto motora
Téma bylo zamčeno.
-
Autor tématu
16. čvc 2002 00:00 #3834
od
Obsah sekce Palivo ze starého diskusního fóra vytvořil uživatel
Nevíte někdo, jestli se dá dopasovat karbec z 903 na 1300ccm?
Téma bylo zamčeno.