- Příspěvky: 2294
Prosím dodržujte tyto zásady:
- každé vozidlo = jeden projekt = jedno téma této kategorie
- založení nového projektu (resp. nového tématu): kliknutím na ikonku +NOVÉ TÉMA
- název projektu (resp. tématu) zadávejte takto: VÁŠ NICK: vozidlo (např. KVĚTÁK: Fiat 127 Sport)
- pro založení tématu musíte být registrovaným uživatelem, stejně jako pro každý příspěvek zde. Nevíte-li si rady s registrací, zapomněli jste přihlašovací údaje apod. najdete pomoc v článku FAQ - NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K WEBU (v menu FAN CLUB), nebo napište administrátorovi
Igor: ZASTAVA 1100 (101)
- Mark L.
- Offline
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 467
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
- Offline
- Příspěvky: 2294
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 467
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
- Offline
- Příspěvky: 2294
Třeba tady , byť je to záběr směrem dozadu, zvuk pily je zepředu od Jury . Juro promiň, hodí se to k tématu.
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 467
Nám známý zdlouhavý způsob formou pokus omyl jako vždy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- GARi
- Offline
- Příspěvky: 43
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jura z KM
- Offline
- Příspěvky: 652
Ale konstrukce toho jednoho tlumiče na sedmě je jiná, podstatně složitější. Ty máš ten střední díl rezonátor, sedma má v tom zadním kuse dvě přepážky, rezonátor a ještě děrovanou trubku. A není tam vata. Tobě navrhuju tam té vaty zlehka nacpat rovnoměrně v celém objemu.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 467
Juro z KM, třeba Tvoje modrá sedma to taky dělá a hodně. Řešil jsi to někdy?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- GARi
- Offline
- Příspěvky: 43
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 467
Tak mě to rozčilovalo, že jsem se tam podíval.
Jaký jsou tam přepážky a co je uhnilýho? Nic. Nic krom trubky a vaty tam není. Všecko drží pevně a není co by tam mělo drnčet. A přesto drnčel.
Dal jsem jinej, ze zásob dovezených nedávno ze Srbska. Ten zní jak prázdnej a má jinej zvuk.
Věnovali jste tomuto někdy svůj čas? Máte zkušenosti? Nebo naopak odkud je dobrý koupit tak, aby to odpovídalo originálu vzhledem, kvalitou a zvukem?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Meg127
- Offline
- Příspěvky: 367
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
- Offline
- Příspěvky: 2294
Mám takový pocit, že nejsi jediný, kdo ladil a ladil a nakonec se zatoužil stejně vrátit k originálu. Asi se už budu opakovat, ale nemůžu jinak: v tom motorového prostoru by se dalo i operovat jak je tam čisto.Touha po změně dopadla nezdarem.
Na začátku bylo dvojité sání ze skladových zásob, pak dlouhá anabáze s dvojitým Webrem, potom pomačkanej filtrbox, potom zdvojený výfukový kolena 2-1 ze Srbska (který opět nebyly v pořádku), parohy 4-2. No to přece musí být znát!
Přeházel jsem to tam a znát to skoro nebylo. Spíš víc potíží a štelování, než radosti. Nakonec to všechno šlo zas do krabice a na sraz už to jelo zase v originálním osazení.
Možná se k tomu vrátím, možná seženu vačku z rally.
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 467
Na začátku bylo dvojité sání ze skladových zásob, pak dlouhá anabáze s dvojitým Webrem, potom pomačkanej filtrbox, potom zdvojený výfukový kolena 2-1 ze Srbska (který opět nebyly v pořádku), parohy 4-2. No to přece musí být znát!
Přeházel jsem to tam a znát to skoro nebylo. Spíš víc potíží a štelování, než radosti. Nakonec to všechno šlo zas do krabice a na sraz už to jelo zase v originálním osazení.
Možná se k tomu vrátím, možná seženu vačku z rally.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 467
Další anabáze byla karbec, sání, výfuk.
Přidám do pléna.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
- Offline
- Příspěvky: 2294
Kámo, ty máš zlaté ruce. Ani se mi nechce věřit jak moc to může být uvnitř zarostlé. Děs.Ahoj, na srazu jsme se bavili o mém chladiči. Dělal jsem to poprvé, s rizikem. Dopadlo to dobře, funguje jak má.
A radši se ani neptám kde jsi dělal to pokovení. Asi totiž tuším .
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 467
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
- Offline
- Příspěvky: 2294
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 467
PS: když jsem minule viděl, jak paní musela škrabat ze zadního skla seatu originální samolepku z 90tých let (která tam byla přes 20let a nikomu nevadila) bylo mi to zvláštní.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
- Offline
- Příspěvky: 2294
Jen si neodpustím opětovné poplakání ... asi chodím na špatná STKčka. Ze své zkušenosti vím, že bych neprošel s tvými lemy pneumatik a samolepkou na předním trojúhelníčku. Už dvakrát jsem musel ukecávat srazové samolepky na zadních bočních oknech.
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.