- Příspěvky: 712
Prosím dodržujte tyto zásady:
- každé vozidlo = jeden projekt = jedno téma této kategorie
- založení nového projektu (resp. nového tématu): kliknutím na ikonku +NOVÉ TÉMA
- název projektu (resp. tématu) zadávejte takto: VÁŠ NICK: vozidlo (např. KVĚTÁK: Fiat 127 Sport)
- pro založení tématu musíte být registrovaným uživatelem, stejně jako pro každý příspěvek zde. Nevíte-li si rady s registrací, zapomněli jste přihlašovací údaje apod. najdete pomoc v článku FAQ - NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K WEBU (v menu FAN CLUB), nebo napište administrátorovi
Igor: ZASTAVA 1100 (101)
- Branco127
- Offline
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z OV
- Offline
- Příspěvky: 426
Chválím.
Jak pro německý časopis o veteránech......
Budík hledá, bo mlčí a o stavu své garáže taky radši pomlčím.....
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jura z KM
- Offline
- Příspěvky: 650
V mé garáži ještě budík nezvonil.[/quote]
Hm, taky bych se měl rozhlédnout, kde ty sedmy mám...:S
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 464
Lak Turtle waxem jako ze skla, okna invisible glassem jako bez skla, gumy po impregnaci jako čerstvej kaučuk
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
- Offline
- Příspěvky: 2280
V mé garáži ještě budík nezvonil.
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 464
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 464
Jde o to, že jsem do podběhu nechtěl vrtat díry pro uloženi s ložiskem z úplně jiného auta. Proto takhle. Stačí?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jimbo
- Offline
- Příspěvky: 121
Igor napsal: tak zase postup, nejprve před snížením, poté po snížení. Ještě budu ladit geometrii, zítra jdu na to.
Ty přední tlumiče jsem složil i s horním ložiskem, jak radili Braňo a Rasťou a je to fakt hodntě znát. I s širšíma kolama jde točit líp, než orig tlumič a gumou 145 širokou.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 464
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- vladimir
- Offline
- Příspěvky: 63
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- vladimir
- Offline
- Příspěvky: 63
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 464
Nerýpám se v tom, nehledám příčinu, ale bylo to tím, měl pravdu.
Už jsme probírali, že možná i ten karbon působí jako těsnivo vůlí, a já ho všechen z motoru nemilosrdně vyhnal....
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
- Offline
- Příspěvky: 2280
A v čem byl teda problém? Někde vůle?
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 464
Vačková skříň byla koupena úplně nová a když jsem ji poprvé uviděl, málem jsem se vyvrátil. Kvalita odlitku tragická, otřepy, přelitky, mazací díry poloviční. Opracování spolklo pár hodin. No, povedlo se.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 464
S tím souviselo několikeré rozebrání vršku motoru, nakonec i cvičné sundání hlavy, všechno vniveč.
Až bratia Braňo s Rasťou celkem jasně tipují vačkovou skříň a vůli na některém ze zdvihátek.
Koupil jsem novou vačkovou skříň, nová zdvihátka a jdu do toho......uvidíme.
Ten motor prostě půjde naprosto potichu jak jsem byl zvyklej a hotovo!
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan z OV
- Offline
- Příspěvky: 426
Paráda !
Gratuluji.
Klobouček.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Igor
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 464
Juro, a ten "baroskop" jak rikas, i s prirubama a tesnenim jdou naopak ze zigula. Stale sehnatelne.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
- Offline
- Příspěvky: 2280
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Mark L.
- Offline
- Příspěvky: 2280
Dokonce i kabeláž správné barvy.
Máš opravdu můj veřejně přiznaný obdiv.
Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jura z KM
- Offline
- Příspěvky: 650
Jinak, pokud by to širší obecenstvo zajímalo, tak budík palivoměru je elektricky shodný s budíkem tlakoměru, takže...
...takže stačí mít baroskop a z palivoměru lze udělat tlakoměr.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.