Přihlásit se
Vaše renovace, opravy, úpravy, zkrátka vaše projekty

Prosím dodržujte tyto zásady:
  • každé vozidlo = jeden projekt = jedno téma této kategorie
  • založení nového projektu (resp. nového tématu): kliknutím na ikonku +NOVÉ TÉMA
  • název projektu (resp. tématu) zadávejte takto: VÁŠ NICK: vozidlo (např. KVĚTÁK: Fiat 127 Sport)
  • pro založení tématu musíte být registrovaným uživatelem, stejně jako pro každý příspěvek zde. Nevíte-li si rady s registrací, zapomněli jste přihlašovací údaje apod. najdete pomoc v článku FAQ - NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K WEBU (v menu FAN CLUB), nebo napište administrátorovi

Igor: ZASTAVA 1100 (101)

Více
22. dub 2022 21:40 #21174 od Branco127
Odpověděl Branco127 pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Máš to ako vždy, lepšie než z výroby

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. dub 2022 10:32 #21172 od Milan z OV
Odpověděl Milan z OV pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Igore parádní,
Chválím.
Jak pro německý časopis o veteránech......
Budík hledá, bo mlčí a o stavu své garáže taky radši pomlčím.....:cheer:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. dub 2022 21:04 #21163 od Jura z KM
Odpověděl Jura z KM pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
[quote
V mé garáži ještě budík nezvonil.[/quote]
Hm, taky bych se měl rozhlédnout, kde ty sedmy mám...:S

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. dub 2022 19:31 #21161 od Igor
Odpověděl Igor pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Dík za pochvalu! Však je to kosmetikou z výher ze srazů! Maximální spokojenost!
Lak Turtle waxem jako ze skla, okna invisible glassem jako bez skla, gumy po impregnaci jako čerstvej kaučuk :cheer:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. dub 2022 09:45 #21151 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Ty to máš tak naleštěné až to vypadá sterilně ;) , dokonalé jako vždy.
V mé garáži ještě budík nezvonil.

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. dub 2022 09:01 #21149 od Igor
Odpověděl Igor pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Tak jsem se konečně dostal k jarnímu probouzení. Tak teda - chodí to.......



Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. srp 2020 21:29 #20415 od Igor
Odpověděl Igor pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Je to o hledáni toho pravého. Ale nebudu Wojta, kterého jsem se kdysi ptal na tlumičové drobnosti, ale vše si nechal pro sebe. Chápu, know how... Použil jsem horni tlumičove ložisko z uložení Smart. Tady na fotce je opřené přímo o gumu orig. silentu Fiat tlumičů. Později jsem mezi ještě dal vysoustružený mezikus.
Jde o to, že jsem do podběhu nechtěl vrtat díry pro uloženi s ložiskem z úplně jiného auta. Proto takhle. Stačí?


Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. srp 2020 20:20 - 02. srp 2020 20:37 #20414 od Jimbo
Odpověděl Jimbo pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Igore, můžu se zeptat jak jsi to myslel s tím ložiskem? Protože mám snížený předky od Wojty, ale jde strašně těžko točit volantem a nevrací se.

Igor napsal: tak zase postup, nejprve před snížením, poté po snížení. Ještě budu ladit geometrii, zítra jdu na to.
Ty přední tlumiče jsem složil i s horním ložiskem, jak radili Braňo a Rasťou a je to fakt hodntě znát. I s širšíma kolama jde točit líp, než orig tlumič a gumou 145 širokou.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. čvn 2020 07:16 #20254 od Igor
Odpověděl Igor pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Zajimava uvaha. Ale vsechny podlozky byly OK, uvidime ted ty nove.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. čvn 2020 18:22 - 26. čvn 2020 18:36 #20251 od vladimir
Odpověděl vladimir pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
To na lavo je ok.Ale to asi vies.Stavalo sa nam to aj za komancov ked sa nedali zohnat podlozky a brusili sme ich na magnetke tie co boli na potrebnu hrubku.V predchazajucim prispevku ziadne ,,sele,, ale cele:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. čvn 2020 18:17 #20250 od vladimir
Odpověděl vladimir pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Skus chvilu pobehat a skontroluj podlozky pod ventilmi.Ak je vsetko spravne na podlozkach musia byt ,,letokruhy,,Vacka nikdy nejde presne na stred podlozky,aby sa to sele otacalo vzdy o kusok po kazdom zdvihu.Ked je trochu prihnuty ventil,alebo zdeformovana hlava,mozno karbon tak to zdvihatko vykyva.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. čvn 2020 10:52 #20249 od Igor
Odpověděl Igor pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Ano, vůle. Já si s tím nevěděl fakt už rady. Probral jsem, vymontoval a odzkoušel snad úpe všechno. Pak Braňo povídá, že to řešil taky. Zdálo se mi to nepravděpodobné, aby ve vačkové skříni, v některém z otvorů pro zdvihátka vznikla vůle.
Nerýpám se v tom, nehledám příčinu, ale bylo to tím, měl pravdu.
Už jsme probírali, že možná i ten karbon působí jako těsnivo vůlí, a já ho všechen z motoru nemilosrdně vyhnal....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. čvn 2020 09:29 #20238 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Opět v čistotě jako na operačním sále.
A v čem byl teda problém? Někde vůle?

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. čvn 2020 08:48 #20233 od Igor
Odpověděl Igor pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Tak, hotovo. Vačková skříň vyměněna. Jde to nádherně i prohřátý, žádný zvuky, žádný vůle, prostě nic. Snad to vydrží.
Vačková skříň byla koupena úplně nová a když jsem ji poprvé uviděl, málem jsem se vyvrátil. Kvalita odlitku tragická, otřepy, přelitky, mazací díry poloviční. Opracování spolklo pár hodin. No, povedlo se.



Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. čvn 2020 19:22 - 09. čvn 2020 19:22 #20179 od Igor
Odpověděl Igor pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Ahoj, díky. Teď se pro změnu po chvilkách bavím pazvukama z horní části motoru, které se projevovaly po zahřátí. S tímto problémem jsem otravoval hodně z vás, a prožil dost trápení s hledáním původu toho jemného cvakání odněkud zeshora.....
S tím souviselo několikeré rozebrání vršku motoru, nakonec i cvičné sundání hlavy, všechno vniveč.
Až bratia Braňo s Rasťou celkem jasně tipují vačkovou skříň a vůli na některém ze zdvihátek.
Koupil jsem novou vačkovou skříň, nová zdvihátka a jdu do toho......uvidíme.
Ten motor prostě půjde naprosto potichu jak jsem byl zvyklej a hotovo!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. čvn 2020 12:14 #20177 od Milan z OV
Odpověděl Milan z OV pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Tahle si vylepšovat postupně auto.....
Paráda !
Gratuluji.
Klobouček.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. kvě 2020 05:36 #20167 od Igor
Odpověděl Igor pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Dekuji za pochvalu chlapci.
Juro, a ten "baroskop" jak rikas, i s prirubama a tesnenim jdou naopak ze zigula. Stale sehnatelne.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. kvě 2020 20:09 - 28. kvě 2020 20:09 #20165 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Juro, naše odpovědi šly 1s po sobě. Občas to tu žije. Občas.

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. kvě 2020 20:07 #20164 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
Kámo, já obdivuju tvou preciznost. Ale to už víme všichni.
Dokonce i kabeláž správné barvy.
Máš opravdu můj veřejně přiznaný obdiv.

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. kvě 2020 20:06 - 28. kvě 2020 20:07 #20163 od Jura z KM
Odpověděl Jura z KM pro téma Igor: ZASTAVA 1100 (101)
No šikovný ogar! Za chvilku budeš mít v palubovce kilometry káblů, jako já. Ale ještě ti chybí: vypínač varovných světel, kombinovaný (z originálů vyrobený) zapínač mlhovek (s integrovanými kontrolkami samozřejmě), vypínač přídavných dálkových světel, přepínač teploty olej/voda, zapínač osvětlení palubní desky...:P

Jinak, pokud by to širší obecenstvo zajímalo, tak budík palivoměru je elektricky shodný s budíkem tlakoměru, takže...
...takže stačí mít baroskop a z palivoměru lze udělat tlakoměr.B)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Powered by Kunena fórum