Přihlásit se

 

31.sraz pozvánka

Vaše renovace, opravy, úpravy, zkrátka vaše projekty

Prosím dodržujte tyto zásady:
  • každé vozidlo = jeden projekt = jedno téma této kategorie
  • založení nového projektu (resp. nového tématu): kliknutím na ikonku +NOVÉ TÉMA
  • název projektu (resp. tématu) zadávejte takto: VÁŠ NICK: vozidlo (např. KVĚTÁK: Fiat 127 Sport)
  • pro založení tématu musíte být registrovaným uživatelem, stejně jako pro každý příspěvek zde. Nevíte-li si rady s registrací, zapomněli jste přihlašovací údaje apod. najdete pomoc v článku FAQ - NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K WEBU (v menu FAN CLUB), nebo napište administrátorovi

Gari: Pouličné motorové vozidlo

Více
06. čvn 2025 17:09 #22034 od GARi
Odpověděl GARi pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
Diky diky,video pomohlo.    Jura, uz hladat nemusis.. Z toho videa je zrejme, ze tie plechy maju o nieco mensi prelis ako 127,128 , ale aj to,ze na 600vke je bubon vdaka naboju osadeny o kusok viac do vonka. To znamena, ze bud dam podlozku pod bubon,alebo prevarit prelis plechu do opacnej strany. Zbrusovat posledne rebro na bubne nechcem. Na 127 to vychadza zarovno az po dno plechu.  Bubon ma 1300 gram.
 
 

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. čvn 2025 06:15 - 06. čvn 2025 06:16 #22033 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
Tohle by nepomohlo? čas 2:18

 

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. čvn 2025 21:21 #22032 od Jura z KM
Odpověděl Jura z KM pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
Z čeho to je? Takové bubny měl zpočátku Fiat 600. Jestli je to z šestikila, tak zkusím pohledat v archivu...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. čvn 2025 18:16 #22031 od GARi
Odpověděl GARi pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
 
Ma dakto z vas taketo bubny? Potreboval by som vediet,ako vyzera orig. drziak pakni,valcekov k tymto bubnom 
 

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. dub 2025 16:13 #21997 od GARi
Odpověděl GARi pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
 

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. bře 2025 16:16 #21981 od GARi
Odpověděl GARi pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
 
ide sa skladat

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. úno 2024 16:06 #21730 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
Takže symbioza F127+Lada Niva dokončena. 
Člověk by řekl, že je to hřích řezat do zdravé nádrže, ale v tomto případě nakonec nikdo nic nepozná. Čerpadlo bude eleltrické z Nivy ... předpokládám.

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. úno 2024 13:14 #21724 od GARi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. led 2024 17:43 #21723 od GARi
Odpověděl GARi pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
 taka zdrava nadrz to bola... darca-Niva . Zatial to este nemam povarene

 

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čvc 2023 16:55 #21653 od GARi
Odpověděl GARi pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
som povaril ...
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. dub 2023 17:42 #21601 od GARi
Odpověděl GARi pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
Body 910,950 po čase stratí pružnosť ,mi tak príde. Mám 05 Ladu ako denné vozidlo /mimo zimu/ -neviem čím to bolo odspodu natreté,ale veľmi pravdepodobne je to pôvodný maglajz a stále je pružný, akoby gumový. Zvažujem použiť niečo na báze polyméru , našiel som napr. od Wurth ..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. dub 2023 08:46 #21600 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo

GARi napsal: Pustil som sa do klampiariny.Musel som to takto pobrúsiť až do živého,veľa hrdzavých miest. Vtedajší nástrek bol : reaktívny základ, biela základná a červená polyuretan polomat vrch. Žiaden git . V podblatníkoch bitumen Body 950 /ktorý uz určite nepoužijem/ a kde bolo treba,škárovací polymer tmel. V dutinách penetrák na koľajnice.

Gari, proč Body 950 už nechceš použít? Špatná zkušenost s čím?

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. dub 2023 05:49 #21598 od GARi
Odpověděl GARi pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
Pustil som sa do klampiariny.Musel som to takto pobrúsiť až do živého,veľa hrdzavých miest. Vtedajší nástrek bol : reaktívny základ, biela základná a červená polyuretan polomat vrch. Žiaden git . V podblatníkoch bitumen Body 950 /ktorý uz určite nepoužijem/ a kde bolo treba,škárovací polymer tmel. V dutinách penetrák na koľajnice.

Vytekajúca brdzovka z valca hydraulickej ručnej vyžrala kus nosníka podlahy..


kozmetické úpravy vtiahnutých lemov


predtým..

Mark. - asi si videl fotky stavby závoďáka, sú podobné.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. dub 2023 10:23 #21588 od Milan z OV
Odpověděl Milan z OV pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
Úplně jsem se potěšil. Díky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. bře 2023 06:12 #21580 od Mark L.
Odpověděl Mark L. pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
Už jsem ty fotky skoro všechny kdysi asi viděl, ale i teď znovu při prohlížení ... čumím. To je teda prácička.
Jsem rád, že jsi na fotkách i ty Gari, už bych tě po tolika letech asi ani nepoznal, ani ty mě ;) a tak jsem rád, za taková připomenutí.

Fiat 127 903 1975, Fiat 127 1050/70HP 1981

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. bře 2023 12:02 #21578 od Igor
Odpověděl Igor pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
Krása pohledět!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. bře 2023 20:21 #21576 od GARi
Odpověděl GARi pro téma Gari: Pouličné motorové vozidlo
Tak tu sú. Je to dakedy 2009 až 2011, nástupca onej fiatky turbo - jej rozbitú karosériu vidno na jednej foto. V podstate išlo o preskladanie dobrých zostatkových vecí do novej,zdokonalenej karosérie.Použil som ale nanovo vyskladaný motor 1301, vtedy na moto karburátoroch. Podarilo sa mi dosiahnuť váhu rovných 700kg s nejakým benzínom v nádrži. Na ráme prednej kapoty je nalepený karbon-zachované odklápanie .Zadné bočné a zadné okno je 2mm makrolon , klietka má dokopy len 14kg. Za tie roky sa to osvedčilo, auto neskôr ešte dostalo elektro servo z Ignisa kvôli neudržatelnému samosvoru . Celé to bolo myslené ako auto do premávky, tréningové a párkrát som s tým aj závodil. Teraz to bude viacmenej už len do premávky , snáď :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. bře 2023 19:51 #21575 od GARi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. bře 2023 19:49 #21574 od GARi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. bře 2023 19:47 #21573 od GARi

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Powered by Kunena fórum