Pohon

Motor 903

Po celou dobu výroby byly vozy s motory 903 cm3 vybavovány čtyřstupňovými převodovkami. Skříň převodovky má otvor pro startér umístěn "před motorem".

4st. převodovka s motorem 903

Motor 1050

Vozy s motory 1049 cm3 byly montovány s čtyř i pětistupňovými převodovkami. Převodovky modelu Mk II. (tj. r.v. 1977-1981) včetně provedení Sport-70HP byly pouze čtyřstupňové. Modely nejnovější Mk III. s tímto motorem dostávali převodovky podle druhu výbavy. Skříně obou převodovek (i čtyřstupňové) má otvor pro startér umístěn "za motorem".

4st. převodovka s motorem 1050

Motor 1301

Modely Mk III. (po roce 1982) s motorem 1300 cm3 (Sport-75HP) měly převodovky výhradně pětistupňové. Startér je umístěn "za motorem". Tato převodovka je delší a nelze ji bez řezání nosníku karoserie do vozu namontovat.

Převodové poměry

 
Mk I.
Mk II.
Mk III.
  903 903/1049 1049 1049 903 1049 1301 1301
      Sport Fiorino Special Super Sport Diesel
I. 3,636 3,91 3,91 3,91 3,91 3,91 3,91  
II. 2,055 2,055 2,055 2,055 2,055 2,055 2,055  
III. 1,348 1,348 1,348 1,342 1,348 1,348 1,348  
IV. 0,963 0,963 0,963 0,963 0,963 0,963 0,963  
V. - - - - - 0,831 0,831  
Z 3,615 3,615 3,615 3,615 3,615 3,615 3,615  
stálý
převod
4,6921)
4,0712)
4,071 4,071
4,462
4,4615 4,071 4,071 4,462
4,071
3,765
převod.
poměr
61/13 57/14 57/14 58/13 57/14 57/14 ?  
top gear
ratio
0,981)
0,962)
0,96 0,96 ? 0,96 0,96 0,83 ?
1) ... do roku 1972
2) ... od roku 1972
Log in to comment